cms-img

Σκοπός

Σκοπός της εταιρείας Vinalia είναι η αποτελεσματική και οργανωμένη προώθηση οίνων και αποσταγμάτων μέσα από ένα σύγχρονο, πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων και διανομής, αλλά και η ταυτόχρονη ολοκληρωμένη κάλυψη κάθε ανάγκης των παραγωγών σε θέματα προώθησης, customer marketing καθώς και εξαγωγών, με στόχο την ισχυροποίηση και ανάπτυξη των συνεργαζόμενων με την εταιρεία μας, στη βάση των αρχών του αμοιβαίου οφέλους.

 

Όραμα

Όραμα της εταιρείας Vinalia είναι η ανάδειξή της στην αγορά ως το πιο ισχυρό, σύγχρονο και αξιόπιστο δίκτυο προώθησης και διακίνησης επιλεγμένων εμφιαλωμένων κρασιών και αποσταγμάτων, με την παράλληλη καθιέρωσή της στη συνείδηση των παραγωγών, μέσω της παροχής προς αυτούς υποστηρικτικών υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας, ως ο πιο πολύτιμος συνεργάτης στην κοινή προσπάθεια για εξέλιξη, ανάπτυξη και δυναμική επέκταση στο εξωτερικό του ελληνικού οινοπαραγωγικού κλάδου.

Στόχος μας στη Vinalia,είναι να έχουμε στη διάθεση των πελατών μας, οίνους από τις σημαντικότερες οινοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας. Από γηγενείς και διεθνείς ποικιλίες σταφυλιών, που συνθέτουν την μοναδικότητα του Ελληνικού αμπελώνα. Όπως και τα πιο χαρακτηριστικά αποστάγματα της χώρας μας.
  
  
  

Οι άνθρωποί μας

Η δεσπόζουσα θέση που έχουν τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της Vinalia στο αξιακό σύστημα της εταιρείας δεν μπορεί να περιγραφεί με εκφράσεις και διατυπώσεις κλισέ. Έτσι, δανειζόμενοι όρους και λέξεις από το πάθος που μοιραζόμαστε για τον κλάδο που υπηρετούμε, θα τους περιγράψουμε ως εξής: Το αποτέλεσμα της καθημερινής τους εργασίας είναι ένα σπάνιο, πλούσιο απόσταγμα γνώσεων, εμπειρίας, ικανοτήτων, αγάπης για το αντικείμενό τους, δυσεύρετης υπευθυνότητας, σεβασμού των όρων της από κοινού εργασίας, και ασίγαστης ανάγκης για δημιουργικότητα και πρόοδο. Η επίγευση κάθε επαγγελματικής συνεργασίας μαζί τους, είτε στο στενό πλαίσιο της εταιρείας, είτε σε σχέση με τους συνεργάτες μας, είναι ένας αξιοζήλευτος επαγγελματισμός ο οποίος, αν και ουσιαστικά ορθολογικός και άρτια επιστημονικός, φέρει πλούσια τα αρώματα συναισθημάτων, αισθητικής, ανιδιοτελούς προσφοράς, κατανόησης και ειλικρινούς ενδιαφέροντος.

Στη Vinalia, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το τελικό αποτέλεσμα της ζύμωσης ακόμα και των καλύτερων στοιχείων και πρώτων υλών επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις συνθήκες στις οποίες αυτή συμβαίνει. Με σεβασμό, λοιπόν, στο κοινό αξιακό φορτίο που μας συνδέει, θεωρούμε υποχρέωση να εξασφαλίζουμε στους ανθρώπους μας τις ιδανικές συνθήκες για να αναδείξουν τα πλούσια «συστατικά» τους, όπως και τον απαραίτητο χρόνο. Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά που θεωρούμε ότι γίνεται άμεσα αντιληπτή από τους συνεργάτες μας και μας παρέχει τα πιο σίγουρα εχέγγυα για να επιτύχουμε τους στόχους μας και να υλοποιήσουμε τα οράματά μας.

Πανελλαδικό Δίκτυο Πωλήσεων

  • Στελέχωση από έμπειρους πωλητές & αντιπροσώπους.
  • Κάλυψη όλων των γεωγραφικών διαμερισμάτων σε όλα τα κανάλια διανομής.
  • Δυνατότητα επιλογής κάλυψης και ανάπτυξης συγκεκριμένης γεωγραφικής ζώνης.
  • Δυνατότητα επιλογής κάλυψης και ανάπτυξης συγκεκριμένων καναλιών διανομής.
  • Ισχυρό πελατολόγιο πανελλαδικά (950 ενεργοί κωδικοί τιμολόγησης και περισσότερα από 1.000 έμμεσα καταγεγραμμένα τελικά σημεία πώλησης).
  • Προσαρμογή στις ανάγκες του συνεργάτη.

Πανελλαδική Διανομή Προϊόντων

  • Συνεργασία με μία από τις πιο εξειδικευμένες και δυναμικές εταιρείες Logistics (Aττική Κίνηση – Ασπρόπυργος Αττικής).
  • Δυνατότητα μεταφοράς εμπορευμάτων σε ειδικές συνθήκες (φορτηγά ψυγεία).
  • Προσέγγιση “ειδικών περιοχών” με ειδικά οχήματα (Κέντρο Αθήνας, Πλάκα, Γκάζι, Ψυρρη).
  • Πανελλαδική κάλυψη με παραδόσεις σε:
    • Αττική: 1 ημέρα.
    • Θεσ/νίκη: 2 ημέρες.
    • Ηπειρωτική Ελλάδα: 2 έως 3 ημέρες.
    • Νησιωτική Ελλάδα: 2 έως 3 ημέρες.

Γενικές Υπηρεσίες – Στατιστική Κάλυψη – Reporting -Εκπαίδευση

  • Πλήρης στατιστική κάλυψη:
    • Πωλήσεις ανά πελάτη/προϊόν ανά μήνα και προοδευτικά.
    • Ρυθμός παραγγελιών/πωλήσεων.
    • Ανάλυση παροχών ανά πελάτη/περιοχή/κανάλι.
    • Εξέλιξη στοκ ανά κωδικό.
  • Εβδομαδιαία επικοινωνία των νέων της αγοράς (προσφορές ανταγωνισμού, νέα προϊόντα, νέες συνεργασίες κ.λ.π.).
  • Καταγραφή διανομής και μετωπών ραφιών S/M.
  • Μηνιαία καταγραφή τιμών λιανικής πώλησης.
  • Μηνιαίο report καταγραφής και αποτελεσματικότητας ενεργειών S/M.
  • Ανάλυση διανομής προϊόντων και report, επιτόπου στα σημεία διανομής.
  • Συνολικό μηνιαίο report (έκθεση) αποτελεσματικότητας.
  • Εξειδικευμένες παρουσιάσεις, οινολογική και προϊοντική εκπαίδευση προσωπικού πελατών υψηλού ενδιαφέροντος.
cms-img